מה היתרונות בוויברטור יניקה

על ידי רבים המגדירים את עצמם כ"שמרנים", עולם המין, על אחת כמה וכמה עולם אביזרי המין, הוא בגדר טאבו.

אך בל נשכח כי מדובר בתעשייה ענפה שכמו כל תחום המתבסס על טכנולוגיה, גם היא משתכללת ומתקדמת.

המילה האחרונה של צעצועי המין הוא ללא ספק וויברטור היניקה

 

דגמים באים והולכים

אבי צעצועי המין הוא ללא ספק הדילדו, ממנו בעצם התפתח הענף. הוא עשוי מסיליקון, פלסטיק או כל חומר אחר, ומטרתו לענג באמצעות חדירה. אחריו הגיעו ויברטורים חשמליים, אי שם במאה ה-19, למטרות רפואיות, אך במהרה מטרותיו הביתיות האפילו. הדילדו והוויברטור היו בתכליתם למטרות חדירה, אך לא היוו פתרון לאלו שהשימוש עשוי להיות מכאיב או לא נעים. עד שהגיע אחד, ויברטור יניקה.

 

הדגדגן – השער לעולם שכולו טוב

הדגדגן הוא ללא ספק האזור החשוב ביותר מבחינת סיפוק מיני של המין הנשי. יש בו את מספר קצות העצבים הגדול ביותר בגוף האדם, ומחקרים רבים הוכיחו שהוא עשוי להיות הדרך היחידה של נשים רבות לחוות אורגזמה. רובו נמצא בתוך אזור האגן, מה שמסביר את רעידות הגוף באזור זה בזמן סיפוק מיני. הדם יזרום לדגדגן ואל שפתי הפות הפנימיים, ויגרום לתחושה שניתן לומר פה אחד, כי מי שלא חווה אותה – לא יבין אותה.

 

ויברטור יניקה

בדיוק בגלל חשיבותו העצומה של הדגדגן לאורגזמה הנשית, פותח דגם חדש של וויברטורים בשנים האחרונות. פעולת היניקה שהמכשיר מציע היא פתרון חסר תקדים לאלו שלא מגיעות לסיפוק דרך חדירה. מחקרים הוכיחו כי צעצועי יניקה, ובפרט וויברטור יניקה, הם הדרך הקלה ביותר להגיע לאורגזמה וגינלית, לכן ניתן להבין את הפופולריות האדירה שהמכשיר צובר מרגע הגחתו לעולם.

 

הכי קרוב למציאות

רבות שהתנסו במכשיר, לצד מחקרים מקצועיים, מדווחים כי וויברטור היניקה מעניק את החוויה הקרובה ביותר לזו של מין אוראלי. הוא מתמקד באזור הדגדגן, ובאמצעות זרימת אוויר עדינה ולחץ על האזור, הדם זורם וניתן להגיע בקלות לאורגזמה, ואפילו לאורגזמות מרובות אחת אחרי השנייה.

 

ליהנות מכל העולמות במכשיר אחד

עם מציאת הפתרון הטכנולוגי המבריק, צעצועי יניקה רבים החלו מציפים את השוק. אך רק וויברטור יניקה עשוי לענות על שתי אפשרויות הסיפוק, החדירה והיניקה, במכשיר אחד. בעוד וויברטורים חשמליים סטנדרטיים רק מגרים את קצה הדגדגן בעת חדירה, כמו למשל בזמן סקס, היניקה הופכת לאפשרות של עונג כפול שמבטיח הנאה שהייתה עד לא מזמן בגדר מדע בדיוני.

לסיכום, עולם צעצועי המין הוא עשיר ועולה על כל דמיון. הימצאותו של וויברטור היניקה סוף סוף נותנת פתרון לאלו שלא הצליחו להגיע לתוצאות משביעות רצון דרך הוויברטור הקלאסי, והיו מכלות את זמנם בניסיון להגיע לאורגזמה, לעיתים למשך זמן רב. וויברטור יניקה פותח צוהר לעולם שבו הדגדגן מקבל את מירב תשומת הלב, בדיוק כמו שזה צריך להיות.

רגע אינטימי

סיפורי סקס נוספים
מידע למבוגרים
מי יהיו פטורים ממס ההכנסה?

לאחר אבחון מחלה כרונית או פציעה בתאונת דרכים, החיים עלולים להשתנות במספר מובנים. ראשית, במובן הפיזי – הפגוע נאלץ להתמודד עם ההשלכות הפיזיות של האירוע.

המשך לקרוא »