מה ההבדל בין הכרויות לסקס לבין הכרויות לטווח הארוך?

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אחד הדברים שהכי מעניינם אותנו בעולם היכרויות באינטרנט היום הוא ההיכרויות הדיסקרטיות למטרות מימוש פנטזיות, סטוץ או סתם קשר לא מחייב.

כל העולם הזה מאוד פופולרי בישראל, בטח מאז הקורונה ואנחנו כאן לשתף אתכם בכל הפרטים העסיסיים!

 

שעמום, ריגוש או אקשן מזדמן – למה אתרי הכרויות דיסקטים כל כך פופולריים?

אתר זבנג הכרויות הוא המוביל בארץ וכולל קהילה ענקית מעל מיליון ישראלים! המחשבה האינטואטיבית שעולה לכולנו בראש היא סקס, אך כמובן שיש מעבר לזה.
מאז הקורונה אנשים משועממים יותר, זה מה שנתן את ה"פוש" הגדול בשנתיים האחרונות. באתרים דיסקרטיים אנחנו מרגישים בנוח יותר להתנסות בדברים אחרים, ליצור קצת אקשן ולהתרגש. ולא, אנחנו לא מדברים בהכרח על משהו מיני.

 

למה דווקא אתר היכרויות דיסקרטי?

כיום אנחנו מוצפים בחיים של אנשים שבוחרים לחשוף את חייהם לעולם בכל פלטפורמה חברתית. הפרטיות שלנו הפכה למוגבלת מאוד וקשה לעשות פעולות אנונימיות באינטרנט. המשפחה, החברים הקרובים, לכולם יש גישה. באתרי היכרויות דיסקרטיים אין חסמים ואין הגבלות! הכל אפשרי!

 

איזו אוכלוסייה משתמשת בעיקר באתרי היכרויות דיסקרטיים?

למען האמת, כולם כולל כולם. מגיל 18 ועד גיל 75 מכל קצוות הארץ, מכל המגזרים ושכבות האוכלוסייה: ערבים, יהודים, דרוזים, דתיים, חילונים, גברים ונשים כאחד. וכן, גם חרדים.

 

הכניסה לנשואים מותרת

הסיבה העיקרית בה נשים וגברים נשואים מגיעים אל האתר זבנג גם הם היא בעיקר בשביל תחושת הריגוש והפרפרים. לעיתים הדבר נובע גם מחוסר סיפוק של צורך בבית, אך לצערנו יש שלב בזוגיות שחסרה האינטימיות והקרבה עם בת הזוג. האתרים האלו נותנים מענה לאותם נשואים לחזור ולהרגיש שוב.

 

חילופי זוגות או שלישייה, לא סתם שמועות

זוגות עם תקשורת טובה שמחפשים לפלפל קצת את העניינים ביחד או סתם להגשים פנטזיה ישנה, גם הם מגיעים אל אתר זבנג ומוצאים את מה שחיפשו. למען האמת זה קורה הרבה ואנחנו מופתעים ומתרגשים.

 

בעולם של היום, האם קיים דבר כזה דיסקרטי לחלוטין?

באתר זבנג הדיסקרטיות היא מעל הכל. מושקעים מאמצים ומשאבים אדירים על מנת להבטיח את רמת הדיסקרטיות הגבוהה ביותר למשתמשי האתר. האתר מבטיח פרטיות בכמה שכבות של אבטחה: מהשרתים ועד לתפעול השוטף. כל הפרטים האישיים של המשתמשים (ת"ז, כרטיס אשראי שמות ודוא"ל) מוצפנים גם בפני חדירות חיצוניות למערכת.

 

תהנו אך הישארו זהירים

כמו בכל פלטפורמה חברתית היום, גם באתרי היכרויות דיסקרטיים ישנן סכנות. אל תהססו להשתמש בכפתורי הדיווח ושימו לב שאתם פעילים באתר שיש בו כלים לזיהוי ספאם והונאות בזמן אמת, אך רוב האחריות נמצאת על הכתפיים שלכם.
נהגו באחריות, לא לבטוח ישר, לשים לב לנורות אזהרה ותחושות הבטן שלכם.

מקווים שנהנתם מהקריאה ואנחנו מאחלים לכם חיים מלאי פרפרים בבטן, אקשן וריגושים!

חיבוק

 

סיפורי סקס נוספים
מידע למבוגרים
מי יהיו פטורים ממס ההכנסה?

לאחר אבחון מחלה כרונית או פציעה בתאונת דרכים, החיים עלולים להשתנות במספר מובנים. ראשית, במובן הפיזי – הפגוע נאלץ להתמודד עם ההשלכות הפיזיות של האירוע.

המשך לקרוא »