איך התחיל ג'אנר סיפורי הסקס ובזכות מה הוא ממשיך להתקיים

שאלה שאנו מתמודדים איתה הרבה קשורה לכל הנושא של סיפורי סקס וחוויות מיניות ייחודיות.

רבים רוצים לדעת מאיפה התחיל המנהג לספר סיפורי סקס טובים ולשתף אותם בפומבי.

האמת שזה נושא מעניין כי אפשר לראות את הפער הגדול בין מה שאנחנו מכירים לבין המציאות.

רוצים לדעת מאיפה הכול התחיל? הינה כמה פרטים שאנחנו מכירים. 

 

מאז ומעולם

אז האמת הפשוטה שמאז הוא מעולם אנשים דיברו על סקס ואפילו יותר מכך- שיח מיני היה מקובל יותר ונפוץ יותר דווקא בתקופות קודמות יותר בהיסטוריה. בתקופת ימי הביניים באירופה לדוגמה, אנשים שיתפו כל הזה סיפורי מין וסקס עם הקרובים להם. אם זה העם הפשוט או שכבת האצולה. עידן המודרניזם שהסדיר ופיקח על נושאים רבים, יצר חלוקות ברורות של הגדרות מיניות לדוגמה וגרם לתרבות חדשה של שיח פחות חופשי ומזדמן על סקס. אך בעידן האינטרנט, נוצרו שינויים רבים שגרמו לחזרה איטית של שיח מיני פתוח שבו אפשר לשתף את העולם בסיפורים שלך בצורה אנונימית מבלי להיחשף או מבלי שיהיו לכך המון השלכות.

 

למה אנשים עדיין רוצים לשמוע סיפורי סקס?

אחרי מה שרשמנו בפסקה מעל, נשאלת השאלה למה הנושא הזה כל כך מעניין אותנו וחוזר אם עברנו תקופות שונות בהיסטוריה ואם שיח מיני עלה חזרה לאוויר דווקא לאחר שניסו להילחם בו? הינה כמה סיבות שעלו על ראשנו-

 

סקרנות

אנשים רוצים לדעת עוד ולשמוע על החוויות המיוחדות של האחר. גם בנושאים אחרים וגם בסקס. דווקא ההסתרה והמניעה גורמים לנו להמשך לזה ולרצות לשמוע עוד.

 

חוסר מיני

זוגות רבים מתמודדים עם חוסר סיפוק מיני ועם קשיים בחדרי המיטות. לפעמים אנשים נוטים לחפש אחר סיפורי סקס בשביל לחיות חיים של זוגות אחרים או סתם בשביל לקבל השראה וללמוד מאנשים אחרים

 

סתם

אז כן אתם אולי תתפלאו אך בתכלס הנושא הזה לא כל כך שונה משאר הנושאים שאנו מכירים. כמו שאנשים אוהבים לקרוא על קבוצות כדורגל או על אופנה, אנחנו אוהבים גם לשמוע עוד על סקס ועל סיפורים ארוטיים. זה אולי נושא שיש עליו מעין טאבו אך הוא מסקרן ורלוונטי לחיינו בדיוק כמו כל נושא אחר.

 

איך זה יכול הראות בעתיד

אם נרצה לחשוב על חינוך מיני נכון או על שיח מיני בריא, נוכל להבין שדווקא החשיפה יכולה ליצור בטחון מיני במי שאני ובסקס שאני מדמיין הריחוק שאנחנו עושים לעצמנו מהנושא הזה מייצר חורים שחורים בתודעה שמתמלאים בעזרת פורנו או סרטים. אם נצליח לשנות את הטרמינולוגיה הקיימת ולפתח שיח מתקשר שמעביר בצורה נכונה את הנושא לילדנו, דווקא נשפר ונחזק את התרבות המינית של כולנו.

מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולשמוע עוד על הנושא. בהצלחה!

 

חיבוק

 

סיפורי סקס נוספים
מידע למבוגרים
מי יהיו פטורים ממס ההכנסה?

לאחר אבחון מחלה כרונית או פציעה בתאונת דרכים, החיים עלולים להשתנות במספר מובנים. ראשית, במובן הפיזי – הפגוע נאלץ להתמודד עם ההשלכות הפיזיות של האירוע.

המשך לקרוא »