איך לשדרג את ההנאה עם בת הזוג

אתה מרגיש שמשהו חסר? צריך להוסיף פלפל ליחסים שלכם כדי לשדרג את ההנאה ביניכם אבל אתה לא יודע מאיפה להתחיל? בדיוק בגלל זה יצאנו לפגוש מומחים בזוגיות שסיפרו לנו איך אפשר לשדרג את

ההנאה עם בת הזוג.

מהמפגש איתם חזרנו עם 4 טיפים שאתה חייב ליישם אחד אחרי השני, להלן כל הפרטים:

 

טיפ מספר 1 – תקבע ערב רומנטי אחת לכמה זמן

כדי שתוכל ליישם את 3 הטיפים הבאים, אתה צריך להתחיל מהטיפ ה-1. תדבר עם בת הזוג שלך ותגיד לה שאתה רוצה לקבוע מעכשיו תאריך לערב רומנטי. נכון, אנחנו יודעים, זה נשמע מוזר לפתוח יומנים ולקבוע ערב רומנטי מראש. אבל המומחים שאתם נפגשנו ציינו שזה השלב הראשון אל עבר שדרוג ההנאה (ואנחנו לא מתווכחים עם המומחים). קביעת תאריך מראש תאפשר לשני הצדדים להיות מוכנים לקראת האירוע. כך היא תוכל להתארגן, ללבוש את בגדי ההלבשה התחתונה האהובים עליה ואתה תוכל לפנק אותה בארוחת ערב ובהפתעות נוספות.

 

טיפ מספר 2 – תקנה לה צעצועים שהיא אוהבת

קבעתם תאריך לערב הרומנטי הראשון שלכם? מעולה! עכשיו אתה צריך להזמין אותה ליום קניות ספונטני שיסתיים איך לא, בקניה של צעצועים שהיא אוהבת בתוך חנות סקס באשקלון. חשוב לציין שבנוגע לטיפ זה, הדעות היו חלוקות בקרב המומחים. יש מי שהמליצו ללכת עם בת הזוג ויש מי שהמליצו ללכת לבד ולקנות את הצעצועים האהובים עליה. אם אתה מעדיף ללכת על האפשרות השנייה ואתה לא יודע איזה צעצועים היא הכי אוהבת, כדאי שתבחר ב-3 הצעצועים הבסיסיים הבאים:

  1. ויברטור יונק
  2. תחתונים אכילים
  3. טבעת רטט

 

טיפ מספר 3- תוסיף לערב הרומנטי קצפת, דבש ודובדבנים

רגע לפני שאתה או אתם חוזרים מיום הקניות, תעצרו בסופר כדי לערוך קנייה קטנה לקראת הערב הרומנטי. המומחים ממליצים לקנות את 3 המוצרים הבסיסיים הבאים:

  • קצפת (כזו שמגיעה במיכל ייעודי כמובן)
  • דבש בבקבוקון
  • דובדבנים

אתה כמובן יכול להוסיף פריטי מאכל נוספים כראות עיניך.

 

טיפ מספר 4 – תסדר את החדר

הטיפ ה-4 והחשוב לא פחות מקודמיו הוא לסדר את החדר בהתאם. אתה צריך לדאוג לאווירה רומנטית. לכן, המומחים ממליצים לסדר נרות בחדר. לדבריהם, חשוב מאוד שתשים לב שמדובר בנרות שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • מפיצי ריח
  • בעלי צבעים בגוונים עדינים (אפור, לבן, שמנת, ורוד וכו')
  • נרות בגדלים וגבהים שונים

אם יש לך גישה לעלי כותרת של ורדים בגוונים בוהקים, אתה מוזמן לפזר כמה עלי כותרת על המיטה או מסביב לנרות.

 

סיימת!

זהו, הגעת אל סיום המדריך שלנו לשדרוג ההנאה עם בת הזוג. כעת, נותר לך ליישם את 4 הטיפים שציינו לעיל. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו למומחים על הסיוע ומאחלים לך שתהנה מכל רגע!

רגע אינטימי

סיפורי סקס נוספים
מידע למבוגרים
מי יהיו פטורים ממס ההכנסה?

לאחר אבחון מחלה כרונית או פציעה בתאונת דרכים, החיים עלולים להשתנות במספר מובנים. ראשית, במובן הפיזי – הפגוע נאלץ להתמודד עם ההשלכות הפיזיות של האירוע.

המשך לקרוא »