כיצד מזהים קמגרה מקורית?

אולי מעטים מכן מכירים בנושא, יתכן כי אתם לא שמעתם על התופעה או שאתם טיפה פחות היפוכונדרים, אבל בכל הנוגע לתרופות, ויטמינים ותוספי בריאות – חשוב מאד לוודא מקוריות. חשוב להבין שזיוף הוא בעיה רצינית בתעשיית התרופות. ארגון הבריאות העולמי מעריך כי עד 10% מכלל התרופות הנמכרות הן מזויפות, והמספרים לצערנו רק הולכים וגדלים.

המשמעות היא שיש סיכון הולך וגובר שאתם עלולים לקנות תרופה מזויפת. אבל אל דאגה – בדיוק בשביל זה אנחנו כא; להסביר מה הם הצעדים שיש לנקוט כדי להבטיח קניית מוצר מקורי.

 

מאיפה אתם רוכשים?

הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו בעת רכישת תרופה, תוסף מזון או אפילו ויטמינים הוא להקפיד מאד לרכוש אותם ממקור לגיטימי, אמין ומכובד. מה זה בכלל אומר? ובכן, זה אומר לקנות מבית מרקחת או אתר מכובדים, מהימנים ובעלי ביקורות והמלצות.

קנייה ממקור שאין לו את ההסמכה הנדרשת עלולה לגרום לכך שהתרופה הנרכשת לא תהיה מקורית כמובן. קמגרה אינה שונה. לכן במידה ואתם מחפשים  קמגרה למכירה, מוטב לרכוש רק ממקורות מומלצים ומאובטחים.

לִקְנוֹת

מי יצר את התרופה?

צעד נוסף ולשוב מאד שצריך לנקוט הוא לחפש את סימון היצרן על התרופה. כל התרופות המקוריות חייבות להיות עם אישור כלשהו, גושפנקאת יצרן, שאמורים להיות גלויים ובולטים בבירור על האריזה. איך תזהו אותו? זה קל מאד – סימן זה הוא בדרך כלל לוגו או סדרה של אותיות ומספרים.

הסימון הזה יעזור לכם לדעת מי יצר את התרופה או התוסף שאתם עומדים לנטול ובכך לתת מעין תעודת ביטוח. מה קורה במידה ואין שום סימון יצרן? ובכן, במקרה כזה, סביר להניח שמדובר בזיוף.

 

תקינות ושלמות המוצר

אילו עוד אמצעי זהירות אפשר לנקוט? טוב ששאלתם! כדאי מאד לחפש סימנים נוספים לכך שהמוצר שבידכם הוא מוצר מקורי – לדוגמה, האריזה צריכה להיות במצב תקין, לכלול את כל המידע הדרוש, כגון תאריך תפוגה, מספר אצווה והחומרים הפעילים ולהיות סגורה הרמטית. אם האריזה פגומה או שאין בה את כל המידע הדרוש, בטח כבר הבנתם כי סביר להניח שמדובר במוצר מזויף.

 

זול עולה ביוקר

גם כאן הכל מגיע בסוף לכסף. אם המחיר נראה טוב מדיי, זול מדיי ומפתה מדיי, סביר להניח שמדובר בזיוף. תרופות ותוספים מזויפים נמכרים לרוב במחירים נמוכים בהרבה מהתרופות מקוריות, גם בגלל העובדה שהזיוף לא עומד בסטנדרט המקור והיצור עצמו זול יותר עקב הפחתה של חומרים פעילים וגם בכדי למשוך לקוחות כמובן.

זול נהיה יקר

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, חשוב מאד לנקוט בצעדים שלעיל כדי להבטיח קניית תרופה מקורית. חשוב להבהיר – קמגרה אינה שונה מתרופות או תוספים אחרים ולכן כל המידע לעיל רלוונטי מאד במידה ואתם עומדים לרכוש קמגרה. הקפידו על רכישה ממקור לגיטימי, בדיקת סימן היצרן ובדיקת שלמות האריזה. אין לנו כל ספק כי על ידי כל הכתוב לעיל, אתם תוכלו להבטיח שאתם קונה מוצר מקורי. בהצלחה!

תרופות, ויטמינים

סיפורי סקס נוספים