לא רק איקאה – הכירו את העיסוי השוודי!

עיסוי שוודי הוא עיסוי שמקורו לפני מאות שנים בשוודיה כמובן! לא מדובר בסתם עיסוי, מדובר בעיסוי המוגש בצורת אמנות והאומנות הזו מסייעת כדי להקל על הבריאות הפיזית והנפשית כאחד. עיסוי שוודי מכונה לעתים קרובות העיסוי הקלאסי, מכיוון שהוא סוג העיסוי הנפוץ ביותר בישראל ורבים לא מבינים מהו באמת אומר. זוהי טכניקת עיסוי קלה, המשלבת לישה, שפשוף וחיכוך של השרירים והמפרקים.

 

בואו נדבר תכלס

לעיסוי שוודי יש מגוון יתרונות – הוא עוזר להפחית מתח, להמריץ את הגוף, להקל על מתחים, לשפר את זרימת הדם ולהרפות את מערכת העצבים. טיפול בעיסוי, כולל העיסוי השוודי, יכול לעזור גם במתחים וכאבים כרוניים, ולאפשר לגוף להירגע ולשחרר מתחים. יתרונות פוטנציאליים נוספים כוללים שיפור שינה ומיקוד, נשימה טובה יותר, אנרגיה מוגברת ושיפור היציבה.

עיסוי שוודי

טבעי עד הסוף

עיסוי שוודי מתבצע באמצעות שמנים טבעיים בלבד, כגון שמן שקדים, שמן זרעי ענבים ושמן זית. שמנים אלו כאמור נמרחים על הגוף בטכניקות שונות – לישה, שפשוף וחיכוך. המטפלת עשויה גם להשתמש בשמנים אתריים כדי לשפר את הרפיה ולשפר את מטרות הארומתרפיה, זאת בהתאם לרצון וצורך הלקוח.

 

טכניקות

ישנם 5 מרכיבים עיקריים של טכניקת העיסוי השוודי, ולכל אחד מהם יתרונות בריאותיים משלו. 5 המרכיבים הללו כוללים אפפלוראז', פטריסאז', טפוטמנט, רטט וחיכוכים.

  • אפפלוראז' היא טכניקת עיסוי עדינה הכוללת תנועות ליטוף קלות המשמשות להגברת זרימת הדם ולהרגעת הגוף. טכניקה זו משמשת גם לחימום הגוף לפני טכניקות עיסוי אחרות.
  • פטריסאז' היא שיטת עיסוי המשמשת ללישה ולתפעול הרקמות והשרירים של הגוף, מה שבהחלט יכול לעזור להגביר את הניידות של שרירים כואבים ונוקשים.
  • טפוטמנט היא טכניקת עיסוי הכוללת טפיחות מהירות או קלות על פני הגוף. היא משמשת לגירוי השרירים.
  • רטט הוא צורה קצבית של עיסוי, יש מכסות המשתמשות במכשירים חיצוניים להשגת הרטט ויש מטפלות אשר מתמחות בתחום זה ונעזור בידיים שלהן בלבד. סוג הטיפול בזה עוזר להפחית מתח שרירים ולשפר את זרימת הדם.

עיסוי שוודי

התאמה אישית

עיסוי שוודי הוא צורה מדהימה ויעילה של עיסוי שניתן להתאים לצרכים של לקוחות בודדים. לפני קבלת עיסוי, הלקוחות צריכים להקפיד לציין את כל האלרגיות או הרגישויות שיש להם, כמו גם כל מצב רפואי שיש להם. הם צריכים גם לחלוק את כל הניתוחים או הפציעות שהיו להם לאחרונה עם המטפל שלהם.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, עיסוי שוודי יכול להיות צורה מצוינת של הרפיה וטיפול עצמי שמאפשר לכם זמן איכות מעולה עם עצמכם. שילוב העיסוי הזה בשגרה שלכם יכול לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית ולשפר כמובן את זרימת הדם. אז שווה לקבל המלצות על מכסות מומלצות שידעו לטפל בכם כמו שצריך. אם אתם שואלים אותנו? עיסויים מזמינים רק דרך אתר מיאמור –  https://mi-amor.co.il

עיסוי שוודי

סיפורי סקס נוספים