הסיפורים של החשפניות באילת

כולם מכירים את המשפט המוכר "מה שקורה בווגאס – נשאר בווגאס" אבל לא כולם מכירים את המשפט שמוכר בעיקר בקרב נשים יפיפיות שעובדות בתחום החשפנות. נגלה לגם שמדובר במשפט הבא: "מה שקרה באילת, נשאר באילת". אם היו מוציאים ספר עם כריכה שכולל בתוכו את כל הסיפורים של החשפניות באילת, הייתם שומעים סיפורים קינקיים שרק החשפניות באילת מכירות. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע העסיסי בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב אחרי שהכרתי חברה חדשה באילת, ממש במקרה. יצאתי לטייל לבד בטיילת בזמן שהייתי בחופשה מטעם העבודה. התיישבה ליידי מישהי יפיפייה וסיפרה לי על עצמה, כאילנו אנחנו מכירות כבר שנים. היא הייתה בטוחה שאני מזהה אותה, אבל באותם רגעים, לא ידעתי שמדובר בחשפנית המוכרת ביותר בעיר.

אם לא די בכך, התברר שהיא מטפחת עמוד אינסטגרם שגברים מריירים עליו ללא סוף. היא הזמינה אותי לדרינק ושיתפה אותי בכל הסיפורים החמים של החשפניות בעיר. רק אז הבנתי מי היא ובמה היא עוסקת. כשסיפרתי לה שאני כותבת מדריכים על סיפורי חיים של אנשים, היא הסכימה שאכתוב עליה מדריך בעילום שם והנה אנחנו כאן.

 

מה הסיפור הכי מצחיק ששמעת?

כפי שאתם וודאי מבינים, ניצלתי את הישיבה על הבר לצורך שאילת שאלות למדריך. בזמן שלחצתי על מכשיר ההקלטה, היא לגמה מהג'ין וטוניק שלה וסיפרה לי על הסיפור הכי מצחיק שהיא שמעה מהחברות שלה שהן גם כן חשפניות באילת כבר שנים. הסיפור המצחיק ביותר אירע לפני כמה שנים, כשגבר הזמין חשפנית לחדר במלון והוא לא ידע שאשתו ארגנה לו מסיבת הפתעה. החשפנית הגיעה למקום ורק אחרי שהתפשטה היא הבינה שהיא לא הייתה רצויה במקום. הגבר כמובן אמר שכנראה שזו הייתה טעות בכתובת.

 

מה הסיפור הכי מכעיס ששמעת?

מסתבר שיש לא מעט סיפורים מכעיסים. שכן, החשפניות באילת מספרות שהן חוות לא מעט אלימות מילולית מהגברים שמגיעים לעיר. שכן, לא פעם מדובר בבחורים צעירים שתויים שאין להם גבולות. כך שלדבריה, היא וכמה מחברותיה ספגו מילים פוגעניות לא פעם.

 

היית רוצה להוציא ספר בהמשך?

היא לא חשבה להוציא ספר אבל אמרה שמדובר ברעיון לא רע. בשביל שזה יקרה היא צריכה לרכז את כל הסיפורים. היא אמרה שאם הן באמת יוציאו ספר, הן יקראו לו "מה שקורה באילת כבר לא נשאר באילת". את השיחה בינינו סיימנו בכך שהיא קיבלה שיחה דחופה ויצאה להופיע בדירה סמוכה לבר. אני בינתיים הפסקתי את ההקלטה וחזרתי למלון כדי לתמלל את המדריך הנוכחי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המיוחד ביותר שיצא לי לכתוב עד היום. זהו כל המידע שריכזתי בנוגע לסיפורים של החשפניות באילת. רגע לפני סיום אני יכולה להגיד לכם שאתם יכולים להיות רגועים, הסיפורים שלכם נשארים אצל החשפניות ולא יוצאים החוצה.

חשפניות באילת

סיפורי סקס נוספים