צעצועי מין לזוגות – טיפים

במשך שנים רבות, צעצועי מין נתפסו כחפצים שמסבים עונג לאישה כשהיא לבדה. כיום ברור לכולם שזו טעות, ושמדובר גם בכלי עזר מרענן לזוגות שרוצים לשפר את חיי המין. צעצועי המין מגבירים הנאה וסיפוק מיני, למי שמחפש לתבל את חיי המין שלו ולהכניס הרבה עניין וחדשנות. לפניכם טיפים שיסייעו לכם בבחירת צעצועי מין לזוגות.

טיפ מס 1- האם אוהבים רטטים?

הרבה מצעצועי המין רוטטים בשעת פעולתם, כאשר המטרה העיקרית היא לגרות את הדגדגן. בפועל, לא כל הנשים נהנות מחוויית הרטט הזו ואף סובלות ממנה. לכן, חשוב להבין ראשית האם הרטטים אכן מספקים הנאה. במידה ולא, עדיף לבחור בצעצועי מין שמופעלים ללא רטט, אלא באמצעות פונקציות אחרות נעימות יותר. מוטב להתייעץ עם המוכר בנושא, במעמד הרכישה בחנות סקס, לשאול על איזו פונקציה עובד המכשיר ולחשוב עם עצמכם האם זה מה שאתם מחפשים להרגיש במיטה.

טיפ מס' 2- אל תרכשו צעצועים בצורת פין

כשמקיימים יחסים עם בן הזוג, חשוב להרחיק מהמיטה כל גורם שעשוי להרתיע או להוות איום עליו ועל הביטחון שלו במיניות שלו. צעצוע בצורת פין הוא בהחלט אחד מן הדברים שיכולים להרתיע גבר, מאחר והוא מעוצב כפין אידיאלי. מעבר להיותו של הצעצוע מאיים, גם מבחינה תפקודית הוא לא ישיג את המטרה. אם אישה לא מצליחה להגיע לאורגזמה כתוצאה מחדירה של בן זוגה, סביר להניח שהתוצאה לא תושג על ידי צעצוע בצורת פין. עדיף לבחור בצעצוע מין שמוסיף רובד חדש ומעניין ליחסי המין, כזה שילהיב, יחדש וייצר חוויות שלא הצלחתם ליצור ללא כלי עזר חיצוניים.

טיפ מס' 3- חשבו גם על עצמכם ולא רק על בן\ בת הזוג

ישנם צעצועי מין רבים שמטרתם היא לענג בו זמנית את בן ובת הזוג בשעת המעשה. העניין הוא שלא כל צעצוע מענג בהכרח את השניים בהתאמה, ולכן נוצר מצב שאחד מהשניים נהנה יותר. אם יש חוסר התאמה בין ההעדפות שלכם בנוגע לצעצועי המין, הרגישו מספיק בנוח להשתמש  במוצרים המיועדים לעינוג יחידני.

טיפ מס' 4- לענג את האישה

נשים, בניגוד לגברים, מתקשות להגיע לאורגזמה במהלך האקט, בייחוד כשמדובר בפעולה של חדירה. חוסר היכולת הזו נובעת לרוב מחסמים פסיכולוגיים שבאים לידי ביטוי במהלך יחסי המין, כך שהן לא מצליחות לבוא על סיפוקן ולממש את הפוטנציאל עד סופו. צעצועי המין עשויים לתרום לבעיה! קנו צעצועים שמענגים את האישה, וכך תגדילו את הסיכוי שהיא תגיע לאורגזמה.

טיפ מס' 5- לנסות קודם לבד

כדי לדעת האם צעצועי המין באמת מענגים אותך, נסי אותם קודם לכן כשאת לבדך. אם את חשה שהם אכן גורמים לך לעונג ואת מגיעה לסיפוק, תצרפי אותם כשאת מקיימת יחסי מין עם בן הזוג.

סיפורי סקס נוספים