שיחות סקס – שוברים את המיתוס

בכל הנוגע לשיחות סקס ישנם מיתוסים רבים. המיתוסים נוגעים לאנשים שעוסקים בפעילות זה, אשר רבים חושבים שהם סוטים. אך בפועל אנו רואים שמדובר בתופעה רחבה הקיימת בכל גיל, בכל סטטוס משפחתי ובכל רמה סוציו-אקונומית. סטייה היא דבר של מעטים, לא 90% מהגברים … תתפלאו לגלות איזה אחוז מהגברים כאן בישראל מחפשים סקס ישראלי על צורותיו השונות.

ישנה גם הנחה כאילו שזו סוג של בגידה, אך בפעול שיחות סקס או שיחות אירוטיות תורמות לשיפור הקשר המיני. הסיבה לכך היא שגברים רבים טרודים רוב הזמן בלחצים וכך מאבדים את החשק המיני. אך שיחות חמות מאפשרות להם להיות רגועים יותר וגם מדליקות את התשוקה מחדש. כך ששיחת סקס בבוקר יכולה להסתיים בסקס סוער עם בת הזוג בלילה.

וזה גם מביא אותנו למיתוס השלישי – שיחות סקס הן לא רק לרווקים ומי שלא מוצא זיונים. יש הרבה אשר מדמיינים את המתקשרים לשיחות כגברים בודדים אשר לא מוצאים זיונים. אבל בפועל גם גברים בעלי חיי מין פעילים במיוחד מוצאים עניין רב בשיחות סקס. הן מאפשרות להגדיל את הגיוון המיני מבלי לפגוע בבת הזוג ומבלי להסתכן במחלות מין. גם ההתעסקות בפנטזיה מגבירה את החשק המיני ובסופו של דבר מעשירה את חיי המין.

איננו יודעים מה מקור המיתוסים, אך אין ספק שהם אינם נכונים. שיחות סקס הן דבר אותו מבצעים גברים נורמטיביים, וגם נשים רבות. מספיק שתחפשו את הביטוי בגוגל על מנת לראות את ההיצע הגדול של שיחות ארוטיות. המשמעות של זה היא שיש לך שוק גדול מאוד של צרכני שיחות מין.

שיחות סקס - שוברים את המיתוס

 

האם שיחות סקס מובילות לאוננות

במקרים רבים שיחות סקס מלוות באוננות הדדית. זהו חלק מהכיף וזה אפילו מומלץ מאוד, אך זה לא חובה. האוננות היא עיסוק מרגיע מאוד, זוהי הביולוגיה הטבעית שלנו. יש אינספור מחקרים המדברים על התועלות של אוננות, היא אפילו מחזקת את המערכת החיסונית. השילוב בין אוננות לשיחות חמות מגביר את ההנאה ולכן זהו שילוב מעולה.
אך מצד שני לא כל פעם שמתקשרים לשיחות סקס חייבים לאונן. גברים רבים מסתפקים בשיחה לוהטת ודיבור על פנטזיות, ובהמשך ימצאו את הפורקן עם בת הזוג.
בסופו של דבר זוהי החלטה אישית שלכם כיצד ליהנות מהשיחות.

 

פורקן מיני בטוח

לכולנו יש את הצרכים המיניים, אבל בימינו חייבים להיות זהירים. כאשר מדברים על הסכנות אנו בדרך כלל חושבים על מחלת האיידס. זהו בהחלט אחד הסיכונים של קיום יחסי מין, אך לצד מחלת האיידס ישנה עוד רשימה ארוכה של מחלות המועברות ביחסי מין. אף אחד לא רוצה לחלות במחלות, אך מצד שני יש לנו צרכים ביולוגיים חזקים ואיננו יכולים לוותר על הצורך בסיפוק מיני. ולצד מחלות המין בשנתיים האחרונות שמרנו גם על ריחוק חברתי על מנת למנוע את התפשטות הקורונה, גם זה פגע בסיפוק המיני שלנו.

מהבחינה הזו שיחות סקס הן ממש פתרון רצוי. הן מסייעות לנו ליהנות מסיפוק מיני ברמה גבוהה, הריגוש בשיחות גבוה יותר מהריגוש בסתם אוננות. ומצד שני הן אינן חושפות אותנו אל הסכנות הבריאותיות של קיום יחסי מין בצורה בלתי אחראית.

לסיכום, הגיע הזמן להשתחרר מהמיתוסים שאין להם שום אחיזה במציאות. שיחות סקס הן דבר שכיח ומקובל, ויש להן יתרונות רבים. אפשר גם לצרף לרשימת היתרונות את זה שהן לא פוגעות באף אחד. לצערנו שמענו על מקרים רבים של ניצול בתעשיית המין, ולכן מדובר באלטרנטיבה חיובית יותר שאינה פוגעת באף אחד ואינה מסכנת אף אחד. בזכותן הגברים רגועים יותר.

סיפורי סקס נוספים
מידע למבוגרים
מי יהיו פטורים ממס ההכנסה?

לאחר אבחון מחלה כרונית או פציעה בתאונת דרכים, החיים עלולים להשתנות במספר מובנים. ראשית, במובן הפיזי – הפגוע נאלץ להתמודד עם ההשלכות הפיזיות של האירוע.

המשך לקרוא »