ארבעה טיפים להעצמת האון הגברי

בעיות באון הגברי מתבטאות בחוסר יכולת להגיע לזקפה או לשמור עליה לאורך זמן. אפיזודות כאלו הן יותר נפוצות ממה שנדמה לרוב הגברים, אך יכולות לפגוע באיכות החיים ובדימוי העצמי של הגבר באופן רציני.

החדשות הטובות הן שניתן לטפל בבעיות באון הגברי בקלות וביעילות. אז איך ניתן לטפל, להעצים ולשפר את האון הגברי? אספנו לכם כמה טיפים שאתם חייבים להכיר.

 

תוספי תזונה ותרופות טבעיות שישפרו את הביצועים שלכם

כיום קיימים בשוק תחליפים טבעיים לתרופות כמו ויאגרה וסיאליס. בין התרופות האלה ניתן למנות את הקמגרה, מוצר שהפופולריות שלו צוברת תאוצה בשנים האחרונות.

הקמגרה נמכרת בצורה של דבש, כפית אחת כחצי שעה לפני שאתם נכנסים לחדר המיטות מבטיחה לכם ביצועים משופרים, יחסי מין ארוכים ומהנים יותר לכם ולבת הזוג. לעוד פרטים על קמגרה לחצו כאן.

 

תזונה נכונה תסייע לכם לשפר את האון הגברי

רבות דובר ועוד ידובר על יכולתה של תזונה נכונה להאריך את תוחלת החיים ולהיטיב את בריאותנו הכללית. תזונה נכונה יכולה לשפר גם את האון הגברי. מחקרים רבים שבוצעו לאורך השנים העלו כי צריכה של מזונות טבעיים ובריאים כמו ירקות, פירות, דגים ודגנים מלאים בתפריט היומי, משפרים את התפקוד המיני.

מאכלים מסוימים אף ידועים ככאלה שמגבירים את התפקוד המיני במיוחד – ביניהם תרד המאיץ את זרימת הדם, גם לאיבר המין. אותו הדבר נכון ורלוונטי גם לגבי שוקולד מריר ופיסטוקים. אז בפעם הבאה שאתם בסופר, אל תשכחו להעמיס לעגלה תרד, בת הזוג שלכם כבר תודה לכם אחר – כך.

 

גבר, תירגע קצת

מצבים נפשיים כמו לחץ ומתח מתמשך, שלא לומר הפרעות חרדה ודיכאון עלולים לפגוע בעוררות המינית. אם אתם לחוצים נורא בגלל העבודה או חווים קשיים בתוך הזוגיות, למשל, ייתכן שהלחץ ישפיע גם על התפקוד המיני שלכם. אז מסתבר שלהירגע יכול לשפר את התפקוד שלכם במיטה.

נכון שקל לומר וקשה ליישם, אך תוכלו להיות רגועים יותר באמצעות תרגול של מדיטציה, נשימות ופעילות גופנית. במצבים מתמשכים וחמורים יותר, אל תהססו לפנות לעזרה מקצועית, בין אם מדובר בטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי. אף – אחד לא צריך לסבול לאורך זמן.

 

פעילות גופנית, כבר אמרנו?

כפי שאמרנו, פעילות גופנית יכולה להקל על מתח נפשי. פעילות גופנית גם גורמת לחיטוב, שבדרך כלל מביא להטבה בדימוי העצמי. ביטחון עצמי גבוה יאפשר לכם לתפקד טוב יותר במיטה.

וזה לא מסתכם בזה – קיימים תרגילים ייעודים להעצמת האון הגברי שמשפרים את זרימת הדם לאיבר המין ומאפשרים לשמור על זקפה לאורך זמן.

 

לסיכום

התפקוד המיני משפיע על הדימוי העצמי ועל איכות החיים. בעיות באון הגברי נפוצות בהרבה מכפי שנדמה לרוב הגברים, אבל לא צריך לסבול, ניתן לשפר את האון המיני באמצעות תוספי תזונה, תזונה נכונה, פעילות גופנית והפחתה של לחצים ומתחים נפשיים.

ארבעה טיפים להעצמת האון הגברי

סיפורי סקס נוספים
מידע למבוגרים
מי יהיו פטורים ממס ההכנסה?

לאחר אבחון מחלה כרונית או פציעה בתאונת דרכים, החיים עלולים להשתנות במספר מובנים. ראשית, במובן הפיזי – הפגוע נאלץ להתמודד עם ההשלכות הפיזיות של האירוע.

המשך לקרוא »