הכל על תכנון מסיבת רווקים

מסיבת רווקים היא ציון המעבר החשוב בחייו של גבר – מתקופת הרווקות שלו לחיי הנישואין. במקרים רבים בוחרים חברים של החתן לחגוג איתו את הערב המיוחד במסיבה גברית שופעת טסטוסטרון. מסיבת רווקים היא מסיבה יוצאת דופן מכמה סיבות: ראשית, המוזמנים אליה הם גברים בדרך כלל.

מה עוד? זו מסיבה שמתכוננת בדרך כלל על ידי חובבנים, זו מסיבה שמתוכננת כמעט תמיד כהפתעה עבור חתן השמחה, וזו גם מסיבה שאותה מממנים בדרך כלל המשתתפים בה.

 

מסיבה לגברים בלבד

גם בעולמנו המודרני, מסיבת רווקים היא עדיין מעוזם של גברים בלבד, בדרך כלל. משום כך, מדובר בדרך כלל על מסיבה שמאורגנת על ידי חבריו הקרובים של החתן, שאינם תמיד מארחים או מארגני מסיבות מנוסים. משום כך, נזכיר למארגנים, שהם לא חייבים להמציא את הגלגל ויש ממי לבקש ולקבל עזרה.

האפשרות הפשוטה ביותר, עבור מי שיכול להרשות לעצמו, היא העברת האחריות אל מפיק אירועים מקצועי שישמח לארגן את כל הדורש ארגון לטובת המסיבה, תמורת תשלום וקביעת תקציב.

בנוסף, ניתן לפנות כמובן אל חברים או חברות שאוהבים לארגן מסיבות וישמחו לעזור בהפקת האירוע וניתן כמובן גם לפנות אל מנועי החיפוש באינטרנט ולמצוא את שלל הכתבות שיעזרו לכם להבין את כל שלבי ארגון המסיבה ולקבל רעיונות רבים עבור מיקומים מתאימים, בידור כמו מופעי חשפניות ואפילו הצעות לקייטרינג, בעת הצורך.

 

טיפים חשובים למתכננים החובבים

אנחנו לא מציעים לך מפה מפורטת אל מסיבת הרווקים המושלמת, אבל אם בחרתם לארגן בעצמכם את המסיבה, הנה רשימה של טיפים טובים וחשובים למסיבת רווקים מוצלחת:

  • אם המשתתפים במסיבה הם מי שמממן אותה, חשוב לתת להם חלק בקבלת ההחלטות אודות המסיבה, היום זה פשוט מאוד וקבוצת וואטסאפ משותפת תוכל להיות כלי יעיל וקל לתפעול.
  • לאחר קביעה משותפת של המשתתפים על מסגרת האירוע, חשוב לקבוע גם תקציב שיתאים לכולם, אף אחד לא ייהנה באמת במסיבה שהוציא עליה יותר משהוא יכול להרשות לעצמו.
  • הבהירו למשתתפים גם את ההוצאות וההחלטות שקשורות באוכל ובאלכוהול – כך גם ניתן לגלות האם יש שומרי כשרות, טבעונים או בעלי אלרגיות מבין האורחים וגם אם יש מי שנמנע מאלכוהול.
  • אפשר להשאיר חלקים מהמסיבה לא מתוכננים ולתת לדברים לקרות באופן טבעי וזורם אבל את תחילת האירוע וסופו כדאי לתכנן מראש כדי לא לגלות מאוחר מדי שיש מי שאין לו כיצד לשוב הביתה לאחר ששתה.
  • קחו בחשבון את השילוב האנושי, בעיקר אם בחרתם לחגוג לאורך ימים מספר, במסיבה שכוללת לינה או טיול. אם אתם לא בטוחים לגבי מי מהמוזמנים, עדיף לפנות לחתן השמחה כדי לתת לו את האפשרות להחליט בעצמו על הרכב אורחי המסיבה.
  • אל תיקחו על עצמכם את הארגון ללא עזרה מאחרים, אחריות רבה מדי לא תאפשר למארגנים ליהנות בעצמם מהמסיבה.

מסיבת רווקים

סיפורי סקס נוספים